Nepasipildo sąskaita

Po papildymo, sąskaitoje pinigai aktyvuojasi per 10-15 min.

Jei sąskaitą pildote papildymo kortele ar kodu. Pasitikrinkite, ar teisingai pildote sąskaitą. Kad papildytumėte sąskaitą, telefono ekrane rinkite *110* saugos kodą # ir skambučio mygtuką. Informaciją apie papildymą matysite telefono ekrane. Ar sąskaita pasipildė, galima sužinoti patikrinus sąskaitos likutį: telefono ekrane surinkite  *245# ir spausti skambinimo mygtuką, kaina – 0,04 Eur/ 0,15 Lt. Informaciją apie sąskaitos likutį matysite telefono ekrane.

Jei nepasipildo pildant internetu. Jei pildėte sąskaitą per PILDYK svetainės puslapį ir sąskaitoje pinigų dar nėra, reiktų pirmiausia patikrinti, ar pinigai buvo išskaityti iš sąskaitos. Jei pinigai išskaityti, bet sąskaita nepasipildo per 20 minučių, kreipktės į PILDYK klientų aptarnavimo centrą.

Jei pildysite tiesiog savo banko el. bankininkystės sistemoje, t. y. kopijuojant paskutinį papildymą internetu, sąskaita nepasipildys, nes tai yra neteisingas sąskaitos pildymo būdas. Jei taip nutiko, kriepkitės į klientų aptarnavimo centrą. Papildymą internetu visada turite pradėti PILDYK tinklapyje www.pildyk.lt.