Negaliu siųsti (arba gauti) SMS žinučių

1. Jei negalite išsiųsti SMS žinučių:

  • niekam - patikrinkite ir iš naujo suaktyvinkite SMS centro numerį. SMS centro numeris yra +37068499199. Jei numeris nustatymuose neteisingas arba net jei jis ir yra teisingas, vis tiek ištrinkite jį ir įveskite iš naujo. Tada išjunkite ir įjunkite telefoną. Daugelyje telefonų SMS centro numeris yra Meniu > SMS > Nustatymai.
  • tik vienam numeriui. Nesklandumas bus gavėjo pusėje arba būsite pasiekę SMS limitą į Bitės tinklą.
  • į užsienį ar būnant užsienyje. Gali būti, kad gavėjo operatorius nepriima (blokuoja) šių žinučių. Tele2 gali neturėti bendradarbiavimo sutarties su užsienio operatoriumi.

Adresato numerį visada rekomenduojame rinkti taip: + (valstybes kodas) (miesto ar tinklo kodas) (adresato telefono numeris). Skambindami Lietuvos tinklo adresatui rinkite +370 6XX XXXXX, rinkdami per 8 (pvz., 8 6XX XXXXX) negalėsite išsiųsti SMS žinutės adresatui, jei šis bus ne Lietuvoje.

2. Jei negaunate SMS žinučių:

  • tik iš vieno siuntėjo. Sutrikimas tikėtina bus siuntėjo pusėje. Žinutės siuntėjas turi kreiptis į savo operatoriaus pagalbos liniją. Už SMS žinutės pristatymą atsakingas siuntėjo operatorius.  
  • iš visų siuntėjų.
    • Gal trūksta laisvos atminties telefone? Neturėdami laisvos vietos telefone, negalėsite nei siųsti, nei gauti SMS žinučių. Atlaisvinkite vietą ištrindami žinutes, muzikos, vaizdo įrašus, nuotraukas ir pan.
    • Mobilieji telefonai darosi vis sudėtingesni, todėl kartais jų programinė įranga „užstringa“. Išjunkite telefoną, išimkite bateriją ir SIM kortelę. Po to įstatykite kortelę ir bateriją atgal, įjunkite telefoną.
    • Galbūt esate vietoje (pvz., rūsyje), kur nėra ryšio arba jis yra per silpnas. Patikrinę ir įsitikinę, kad ryšys yra geras, bandykite jungtis dar kartą.

Jei šie patarimai nepadėjo, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą.

Ar sąskaita aktyvi ir yra pakankamas pinigų likutis

Siųsti SMS, skambinti, naršyit internete galima tol kol sąskaitoje yra pinigų ir ji yra aktyvi. Papildžius sąskaitą ji vėl tampa aktyvi ir galima sakambinti, siųsti SMS ir pan.

  • Jei sąskaitoje yra pinigų, ji aktyvi išlieka 100 dienų nuo paskutinio sąsk. papildymo. Praėjus 100 dienų terminui sąskaita tampa neaktyvi, tačiau numeris galioja dar 80 dienų.
  • Kai sąskaitoje lieka 0 Eur (Lt) - sąskaita aktyvi lieka 80 dienų. Praėjus 80 dienų terminui sąskaita tampa neaktyvi, tačiau numeris galioja dar 100 dienų.

Jei naudojatės nemokamais pokalbiais ar SMS, galbūt viršijote jų limitą (300 SMS per dieną) arba baigėsi akcija, planas ir apmokestinama pagal standartinius tarifus.

Taip pat, pasitikrinkite ar neturite užsakę SMS ataskaitos, kuri kainuoja 0,02 Eur/0,06 Lt.

Sąskaitos likutį rasite savitarnos svetainėje "Mano PILDYK" nemokamai arba telefone surinkę * 245 # ir skambučio mygtukas, kaina 0,04 Eur (0,15 Lt)/ skamb.