Pakeitus SIM ar perkėlus numerį neveikia kortelė

Pakeista ar nauja SIM kortelė suaktyvinama per 24 val. nuo jos išdavimo (sutarties pasirašymo, jeigu sutartyje nesutarta vėlesnė pajungimo data).

Numerio perkėlimo dieną galimi ryšio sutrikimai.

Jeigu nauja ar pakeista SIM kortelė po daugiau nei 24 val. neveikia:

  1. įsitikinkite, ar į telefono aparatą įdėta tinkama kortelė. Jei neišėmėte, išimkite senojo operatoriaus SIM kortelę ir įdėkite naują Tele2 SIM kortelę;
  2. paskambinkite iš kito numerio į savo numerį. Jeigu girdite operatorės pranešimą, kad telefonas išjungtas arba už ryšio zonos ribų, tai reiškia, kad dar tebevyksta kortelės aktyvinimas. Atminkite, kad SIM kortelės aktyvinimo dieną galimi ryšio sutrikimai.
  3. palaukite, ir šiek tiek vėliau bandykite išjungti ir vėl įjungti telefoną ir žiūrėkite ar kortelė registruojasi prie tinklo;

Jei minėti patarimai nepadėjo ir vis tiek kortelė veikia bei praėjo daugiau nei 24 val. nuo kortelės gavimo, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą arba į Tele2 saloną, kuriame pasirašėte sutartį ar keitėte kortelę. Jei pirkote internetu ar telefonu, kreipkitės kontaktais nurodytais pristatytame siuntinyje.

 

Sugadinau, pamečiau, pavogė SIM kortelę

 

Jei pametėte, sugadinote ar pavogė PILDYK SIM kortelę, nedelsdami atvykite į artimiausią Tele2 saloną, kuriame galėsite užsisakyti naują kortelę tuo pačiu numeriu, nauja kortelė bus išduota iš karto.

Kaina. Naujos SIM kortelės (tuo pačiu numeriu) išdavimas kainuoja 1 Eur.

Jei dėl vagystės norite užblokuoti telefono aparatą, taip pat kreipkitės į saloną, užpildykite prašymą (su savim turėkite asmens tapatybę įrodantį dokumentą bei telefono įsigijimo dokumentą). Dėl pavogto telefono paieškos būtina kreiptis į policiją, tačiau telefonas (ne numeris, o telefono aparatas) tokiu atveju neturi būti blokuotas.